H E M M A

Nu var det ett tag sen jag skrev här men oj vad mycket som har hänt under den tiden.
Om vi börjar från början så åkte alla som jag bodde med i huset till Victors sommarstuga för en liten team / hus avslutning. Det va jätte mysigt. Stugan låg utanför Kisa mitt ute i skogen. Så vi var helt själva. Dagarna där bestod av grill, kurragömma,sitta vid brasan,äta, fika ,äta, prata och allmänt mysa!
Efter ca 2 dygn där bar det av till göteborg och segelbåten Elida.
Ni förstår inte hur go min helg var. Helt klarblå himmel , jätte varmt och alla mina bästa vänner på en båt i Göteborgs skärgård! Såå fint! Enda nackdelen var väl att jag kanske brände mig lite för mycket men men det har gått över nu:)
Jag älskar verkligen skärgården det är så fint! Tänk att få ha ett hus där !!
På lördagskvällen hade vi en avslutningsfest men massor av härliga inslag. Favoriten var helt klart Syd teamets film. De hade gjort en dans till en låt och det var bara så bra. En hel dans helt synkad utan att de klippt i filmen. Jag är imponerad.
Sen hade vi nominationer, typ årets teamledare, årets dancing queen, årets livsnjutare. Detta hade vi alla fått rösta fram några dagar tidigare och jag blev helt förvånad när jag blev nominerad till årets teamare.Tack tack..Jag blev jätte glad!!
Våran reserutt under helgen blev första natten i donsö hamn och sedan vidare till marstrand och sov där över natten och sedan tillbaka till Götet. När vi väl var tillbaka var det ett jobbigt avsked av alla underbar vänner som man levt och jobbat med i ett år.. Som tur är så ska inte alla sluta, endel fortsätter ju nästa år också men det va riktigt sorgligt ändå.
Så detta var en sammanfattning av mina sista dagar på NG 08/09. Tur att jag ska fortsätta nästa år också annars hade det inte varit lätt..

Nu har jag kommit hem till Huskvarna och hunnit jobba i 2 dagar på mitt nya sommarjobb som vårdare på ett hem för 5 st autistiska. Mycket att lära sig där men de är världigt trevliga så detta kommer nog bli en kanon bra sommar!!

Kommentarer
Postat av: Victor

Hoppas du har det gott i Huskvarna =) Du är som sagt välkommen till Böda i sommar, jag börjar där den 16 Juni. Ha det fint!///Victor

2009-06-08 @ 12:09:08
Postat av: Victor

Hoppas du har det gott i Huskvarna =) Du är som sagt välkommen till Böda i sommar, jag börjar den 16 Juni. Ha det fint!///Victor

2009-06-08 @ 12:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0