I´m Back!

Jaha..Nu sitter jag här ingen framför den vanliga datorn i hörnet i huset i Uppsala. Har verkligen haft en kanon bra dag!
Är här uppe och hälsar på i 2 dagar för jag ska hämta montergrejer till Gullbranna festivalen och Hampe. Så jag tänkte varför itne åka upp 3 dagar tidigare när man ändå är ledig och träffa vännerna! Känns som ett mycket bra beslut!
Idag har jag, AC, jossi och johanna varit och badat i Örsundsbro ( lite utanför uppsala) Så härligt och riktigt varmt i vattnet! och kvällen avslutades med kladdkaka och glass tillsammans med ett gott gäng här i huset!
I morgon blir det att packa alla monter grejer i Serafen och åka till Hampe lägret och snacka lite där på mötet och montra och senare sova hos Gabriel för att sen på torsdag åka vidare till halmstad och GF. Kommer bli så gött! Skönt att bara kommer ner till gullbranna och jag är riktigt pepp på att montra me..

Be blessed!
Ni får höra mer av mig efter helgen..ha de fin fint!

Kommentarer
Postat av: amanda

åh, jag längtar till det livet du lever!

2009-07-02 @ 10:59:48
URL: http://thaimand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0