Måndag..

Ja, nu känner jag att det är dags för ett nytt inlägg..Har blivit lite dåligt med det på sista tiden men det händer inte så mycket här hemma som det händer i Uppsala känns de som. Men om jag tänker efter så har jag ju faktiskt haft en jätte bra helg!
Det började med fredagen när jag och Andreas var på student firande. Först Bäcka Dalhs utspring och sen Ed:s utspring sen var det bara att börja turnén runt till det 6 st som vi ville besöka. Ojoj..ca 20 min på varje ställe och massor av mat och tårtor..Senare på kvällen åkte jag, andreas och Samuel G ut till Nyhem! Mkt trevligt.
Där hittade jag mina kära vänner Hanna och Samuel L. SÅ kul att se dem igen. Även om vi bara varit ifrån varandra i 2 veckor så märker man hur mycket man saknar dem. SÅ vi hade en go kväll. Hanna följde sen med mig hem och sov hos mig hela helgen. Så mysigt! Så resten av helgen bestod av att vara på nyhem och gå på möten och träffa sjukt mycket folk! Inser nu hur många ungdomar och pastorer  man lärt känna under detta år..

Idag har det bara varit en slappar dag. Är ledig idag och i morgon sen jobbar jag i 3 dagar igen.
Så vi får se vad som händer. Funderar på att åka ut till kvällsmötet på nyhem ikväll..eller så får det bli webb tv med Andreas idag igen! Funkar faktiskt rätt bra att titta på predikan över webb Tv.n.
Slut på min rapport för dagen ! Ha de fint mina kära läsare =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0