Shopping shopping..

Jag förstår inte..haha..det märks att jag har kommit hem och att jag är ledig! Jag har verkligen inte shoppat kläder och grejer på ett år..Men nu har jag gått lös de senaste dagarna. Idag har jag varit inne i stan och fikat med ett par vänner men kunde inte undvika butikerna så det blev en svart klänning, ett vitt jätte fint linne, en nessesär m.m. men men jag är väl värd det eller nått.. haha..
Jag vet inte men jag har helt plötsligt börjat gilla klänningar. Har nästan aldrig haft det innan men nu har jag köpt två st under bara en vecka..kanske min nya grej!

En trevlig dag har jag iallafall haft! Har hunnit med att både träffa Martina som jag inte hade träffat på månader och nästa inte snackat me heller så det fanns mycket att ta igen och sen en snabb fika tillsammans med Mikk..Mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0