Är det bara onsdag?

Hela dagen i dag har jag gått runt och trott att det har varit torsdag! Varför?!
Iallafall så har även denna dag varit bra! Sara Fredriksson har varit här och hon och jag har suttit och haft en genom gång om allt som handlar om väst regionen på Ng. SÅ nu vet jag allt om alla grupper och kyrkor..NOT.. kommer inte håg allt..men det känns skönt att få en övergripende koll.

Annars har dagen beståt av att ringa medlemmar och hämta Ruben den blivande Stockholms teamledaren på stationen och sedan köra guidad tur i Uppsala ( vill säga resan från stationen och hem) . Jag insåg nu att jag faktiskt kan Uppsala. Gjorde ett sånt där test på Facebook. Hur väl känner du till Uppsala. Mitt resultat blev" du har angagligen bott i Uppsala hela ditt liv, Dina föräldrar och mor föräldrar kommer antagligen där ifrån också " så jag antar att de menas att jag kan stan..Men sen kan man ju diskutera frågorna också. Jag vet inte vad jag skulle få om jag gjorde liknande på JKPG och HVA men det skulle väl bli ännnu ännu mer . Nått i stil med din släkt har alltid bott i JKPG området!

So that´s my day. Sen är jag ännu mer arg på våra maskrosor.För jag har gått lös så mycket på dem att jag fått en blåsa i handflatan som nu gått upp och som har svidit nått enormt hela dagen..men nyss kom Samuel hem och fixade som vanligt så nu sitter jag här med värsta förbandet och disinfektions grej under..eller vad det nu heter..tur att man har vänner när inte mamma är i närheten! Btw så kommer jag hem till min kära familj snart.. Jag saknar er faktiskt även om jag har skrivit här att det är tråkigt att lämna Huset..Men villagatan är alltid villgatan..HEMMA!!



Kommentarer
Postat av: amanda

När kommer du hem då? Jag räknar med dig här hemma hos mig på min student det vet du;) PUSS

2009-05-20 @ 20:45:34
URL: http://thaimand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0