Godmorgon!!

Japp..Nu är kl tio i två och frukosten+fika är avklarat och tankarna går runt vad jag och min käre bror Fredrik  ska göra resten av dagen..
Fredrik kom till mig igår morgon.. Så jag har en hel helg med min underbare bror :)
Hittills har vi hunnit gå på Bio. 17 again blev det efter mycket funderade, men den va faktiskt lite rolig.. Äkta amerikansk tonårsfilm. Sen har vi sovit länge och ätit frukost tillsammans med Intohimo som har gästat oss under natten men som nu har dragit iväg ut för att spela fotboll..
Så antigen blir det en titt på fotbollsmatchen, lite mariocart, dansmatta eller åka till gränby centrum..hmm..
Får se hur det blir..Ikväll ska vi iallafall ha ben and jerrys kväll och kolla på film på altanen..haha..så många konstiga ideér vi har här i Huset..
Ha en riktigt go dag!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej!!

Nu har jag hittat hit till din blogg! Kul att läsa om hur du har det och hur din vardag ser ut! Verkar som om du har det bra och så.. :)

Själv lever jag livet här nere i Piski som den lilla byn heter. Ja.. Finns massa att berätta, men det smidigaste är nog kanske att läsa min och Hannas blogg ;)



Höres min vän!

Kraaam

2009-05-09 @ 19:33:55
URL: http://enkelresa.blogg.se/
Postat av: Farfar/Ingvar

Hej på er ungar jag är hos farfar och fixar med datorn så nu fungerar det och din bloggadress är inlagd så nu håller han koll på den med.

2009-05-09 @ 19:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0