Snyft..

Nu har dagen kommit..dagen då jag måste plocka ihop mina grejer för att flytta ut från NG Huset!

AHHh..jag vill inte!! Visst det kommer bli kul att komma hem till familjen och vännerna hemma i Huskvarna men jag kommer sakna alla här så sjukt mycket! Sakna att bo med alla, sakna alla resor vi gjort tillsammans,sakna alla våra onödiga men roliga diskussioner, sakna filmkvälllar på altanen, sakna kvälls te, sakna våra sega lördagar, sakna våra middagar tillsammans, sakna våra kaffe pauser, sakna att sitta i samma rum men ändå snacka på facebook, sakna våra glass stunder, sakna mariocart, sakna Maria,sakna Sara, sakna Samuel, sakna Mattias, sakna Hanna, sakna Victor, sakna AC, sakna Gabriel..

Men jag har ju fortfarande lite mer än en  vecka kvar med er så än ska jag inte deppa ihop..och sen kan jag i allfall trösta mig med att jag kommer inte behöva sakna organisationen och mitt jobb med de underbara NG grupperna för det kommer jag få jobba med nästa år också, även om det blir nya grupper och inte de grymma grupperna i Öst som jag nu fått lära känna..Men Väst here I come..Kommer bli så sjukt kul i höst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0