SÖNDAG!

Åhh va skönt! Idag har jag haft en go, lugn söndag!
Sovit länge, ätit en go frukost och sen åkt in till gränby centrum och shoppat lite me Sara B och Hanna och snart blir det kyrkan.
Senare i kväll ska vi hem till Emma och Sara O på klädbytar kväll. De hade massa kläder som de inte ville ha som de trodde att vi skulle passa i..så det blir en riktig tjej kväll hemma hos dem.ohh.mys!!

Igår hade vi våran första träffa med alla NGteamarna inför nästa år..Så roligt att få träffa alla! Alla var verkligen så härliga , jag tror att det kommer bli de bästa Ng året någonsin. Vi Kommer verkligen att utöka hela Ng med 2 nya baser och nya team..så spännande. Jag själv kommer ju att bo i göteborg tillsammans med två tjejer som heter Emma och Johanna..Emma var här i helgen och hon är verkligen en toppen tjej . Johanna kunde tyvärr inte komma men jag har hört på ryktet att hon är en underbar tjej så det kommer att bli kanon bra!! Fatta väst teamet nästa år..OjOj..

Kommentarer
Postat av: amanda

fatta Sydteamet nästa år!!

2009-05-24 @ 19:04:35
URL: http://thaimand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0