GUD hör BÖN

Nu har de första teamarna börjat anlända!! Woho!! Albert och tove-lina kom med natt tåget kl 6 idag på morgonen. De är norrlänningar båda två! Albert ska vara i Norrteamet och Tove-lina i Media! Riktigt härliga människor!
Ett plus var även att Albert fyller 19 år idag..så igår bakade jag och Edde en tårta så nu har vi precis druckit Kaffe och ätit tårta..Mycket fint!
Nu ska jag fortsäta städa huset innan jag och de blivande teamledarna ska in till kontoret kl 2..Ikväll blir det grillkväll och mys...

Hahaha..just precis nu så gick jag ut på altanen och gissa vad jag får se? Mattias försöka klättra upp på sin balkong utifrån och precis då spricker hans byxor..minst 30cm reva..haha..stackarn..men en väldigt rolig syn..

Sen vill jag också slå ett extra slag för att GUD HÖR BÖN!! Jag fick världens bönesvar igår när jag var ute och gick! Så grymt häftigt!! Jag var ute och gick och tänkte på nästa år och gick och bad för det..Och plötsligt säger en man hej till mig på engelska ( han va från ekvador) jag säger hej tillbaka. och kortsammanfattat så pratar vi lite och innan jag hinner berätta vad jag gör så beskriver han mitt arbete för mig..han berättar några liknelser som hade nästa precis att göra med det jag tänkte och bett för och han sa att mitt nästa år kommer bl jätte bra och att jag inte behöver oroa mig för nått..Fatta va häftigt..En helt okänd kille från andra sidan jorden träffar mig och börjar pratat med mig om precis det jag gått och bett för under hela min promenad och verkligen peppar mig gärnet..Och sen bara gick han..Jag tror helt klart att GUD har nått med detta att göra!! WOW!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0