Thank God it´s monday!!

Japp, ny vecka nya möjligheter!
Idag har förmiddagen spenderats på NG.s huvudkontor. Känner att jag är där väldigt mycket nu för tiden, men det är mycket trevligt! Jag , mattias och Edde var där för att disskutera nästa teamår..Vi hann även med en liten prat och glass stund med Jocke Lundqvist.Han har precis kommit hem från Israel där han predikat Ny Generation.  Fatta att ungomarna där borta är pepp på att ta Jesus till sina skolor..Vad häftigt att få snacka om Jesus på skolorna i Nasaret och jerusalem..Åhh jag skulle så gärna vilja åka dit !

Eftermiddagen spenderade jag och Mattias med media teamet bestående av Victor och Sara. Vi spelade in nästa webb klipp som kommer ut på hemsidan om ett litet tag. Alltid lika roligt att spela in film..haha..denna va nog det mest konstigaste webb klipp jag varit med om...haha..och jag älskar våran sista replik..Ni får titta in på www.nygeneration.se och hålla koll på när det dyker upp..

Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0