Twitter?!?

Hmm..Jag har för några dagar gått i fällan twitter..Nästa alla här i huset och på kontoret har twitter så efter lite övertalning så gick jag med på det. Men nu har jag börjat fundera på vad jag egentligen har gjort. Visst det är ju kul att kunna följa vännerna och se vad de gör om dagarna, men nu är det ju ännu en grej man ska kolla och skriva på.. Hmm..

Igår frågade Sara mig om jag skulle se mig själv som beroende av facebook. Om jag var tvungen att kolla facebook varje dag och helst flera gånger. Och till min fasa när jag tänkte efter så tror jag inte att det gå en dag utan att jag har kollat min facebook ( om jag inte är ute och reser), och inte bara en gång utan många gånger.. Frågan är om det verkligen är bra? Tänk vad mycket tid jag lägger på facebook och nu kommer även twitter in i mitt liv..Nää, jag tror jag snart måste följa fredriksson och Jossis exempel och ha facebook fasta. Det skulle nog göra mig gott!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Vi får stänga alla datorerna hemma sen i sommar eller??Vad hittar jag din TVITTER DÅ.

2009-05-15 @ 14:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0