GÖTEBORG!

Nu har teamåret äntligen börjat på riktigt!! Så nu är jag "hemma" i Göteborg tillsammans med mina kombos Johanna och Emma. Vi har haft 2 intensiva men underbara utbildningeveckor tillsammans i Uppsala och nu ska vi börja på riktigt. Känns så härligt att få komma igång igen :)

Jag har ju nu bytt ut Öst-teamet mot väst-teamet och Huset i Uppsala mot En 3:a i Göteborg och det känns sååå bra. Det här året kommer nog bli kanon bra, jag har helt underbara teamkompisar.

Än så länge har vi inte hunnit göra så mycket.Vi kom hit igår så hittills har de mest varit att städa och plocka upp grejer. Alla tre tycker att det är mkt roligt med inredning så jag tror att den här lägenheten kommer bli en av de snyggaste i NGs historia :) Om en stund ska vi ta en sväng till IKEA och köpa lite grejer..

Jag har även fått mitt första samtal från en skolgrupp..Helt underbart! En tjej som hade fått tid att gå runt i alla klasser på sitt gymnasie och berätta att hon startat en Ny Generation grupp och att hon va kristen. På frågan, Är du själv i gruppen eller kommer någon mer följa med dig när du snackar så svarar hon. Nej, jag känner ingen mer kristen på min skola. Så sammanfattningsvis så ska hon idag gå till alla klasser i sin skola och berätta att hon är kristen och berätta vad Ny Generation är.. Det mina vänner är STORT!!

Ni kan även kolla in på johannasten.blogg.se eller jesusfreak.webblogg.se så får ni läsa och se mer av mitt liv:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0