Uppdatering!!

Nu MÅSTE jag ta tag i den här med min blogg!! Måste ju hålla jämn fart med mina kära teamkompisar/kombos!!
Men det kommer inte bli lätt..Johanna bloggar minst 2 gånger per dag och med massa bilder. Men snart ska inte jag vara sämre!!

Så dagen idag har bestått av att åka spårvagnen in till centrum i gbg och träffa ungdoms organisationen SPIK! Mycket trevligt möte:) Efter detta tog jag och Emma oss en titt in på Lagerhouse. Dagens kap därifrån blev 3 smörknivar som matchar ljuslycktorna på bordet!! Hahaha..
Sen kom vi hem till ett dukat bord!! Johanna hade gjort jätte god mat till oss..
Eftermiddagen var tänkt till att jobba på kontoret men eftersom vi har problem med internet så blev det en tur till IKEA istället!! Så nu har jag en papperskorg på mitt rum, vi har en ny kontorsstol och fina "gräsgröna" handukar som matchar vår badrumsmatta!! Som ni märker satsar väst på att Matcha i år!!

När vi sen kom hem från IKEA var vår glädje fullständig!! Vi hade fått tillbaka internet!!
Så nu i slutet av dagen när vi svarat på mail och ringt massa samtal är resultatet 2nya NGgrupper, 3 ungdomssamlingar som vi ska vara med och snacka/predika/montra på och ett antal uppdaterade grupper!! YES!!!

Nu är det dags för mig att SOVA!!

Kommentarer
Postat av: Frida din underbara smålänning

Du känn ingen press, man bloggar för att man vill och tycker det är kul. Håll den takt du vill!

2009-09-13 @ 14:22:09
Postat av: Mulle

Nu var det länge sen jag kollade in din blogg syrran.. Men om du ska bli bättre än Johanna på bloggning måste du nog lägga på ett kål =D



Puss o Kram / Fredrik (Fiffiluttan)

2009-09-15 @ 19:42:08
Postat av: KATTAstrof

Hej! Nu har jag oxå börjat blogga :) hihi

2009-10-11 @ 22:19:17
URL: http://guldlockar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0